See English Version

معرفی کنفرانس

استادان فرهیخته، پژوهشگران ارجمند و دانشجویان گرامی:

به عنوان دبیرخانه اجرایی مفتخریم که اعلام کنیم، اولین کنفرانس بین المللی رویکردهای نوین در مهندسی و علوم پایه در تاریخ 18 شهریورماه 1403 برابر با  10 سپتامر 2024 در بروکسل، بلژیک برگزار خواهد شد . هدف این کنفرانس گرد هم آوردن کارشناسان، محققان، محققان و متخصصان برجسته از سراسر جهان برای تبادل دانش و بینش در مورد آخرین روندها و پیشرفت‌ها در این زمینه‌ها است.

در طول این کنفرانس یک روزه، شرکت‌کنندگان این فرصت را خواهند داشت تا در بحث‌های علمی شرکت کنند، در سخنرانی‌های کلیدی تامل برانگیز مشارکت داشته و  در کارگاه‌های تعاملی شرکت کنند و یافته‌های تحقیقاتی خود را ارائه دهند. این برنامه طیف گسترده ای از موضوعات از جمله استراتژی های نوآوری برای رشد کسب و کار، روندهای نوظهور در شیوه های حسابداری، و نقش علوم انسانی در شکل دادن به توسعه سازمانی را پوشش می دهد. این رویکرد بین رشته ای همکاری بین رشته های مختلف را تقویت می کند و گرده افشانی متقابل ایده ها را تشویق می کند.

لذا بدین وسیله ما صمیمانه از متخصصان دانشگاه، رهبران صنعت، سیاست گذاران و دانشجویان علاقه مند به این حوزه ها دعوت می کنیم تا برای این رویداد قابل توجه به ما بپیوندند. با شرکت در این کنفرانس، بینش‌های ارزشمندی در مورد یافته‌های تحقیقاتی پیشرفته و کاربردهای عملی که می‌تواند منجر به نوآوری و رشد در زمینه‌های مربوطه شما شود، به دست خواهید آورد. علاوه بر این، فرصت‌های شبکه‌ای فراوانی برای ارتباط با افراد همفکری خواهید داشت که در اشتیاق شما برای پیشرفت دانش و ایجاد تأثیر مثبت بر جامعه شریک هستند.

.