See English Version

اهداف برگزاری

به اولین کنفرانس بین المللی رویکردهای نوین در مهندسی و علوم پایه (ICNABS) خوش آمدید. این کنفرانس در تاریخ 18 شهریورماه 1403 برابر با  10 سپتامر 2024 در بروکسل، بلژیک برگزار خواهد شد.

موضوع کنفرانس "نوآوری برای آینده ای بهتر: چالش رویکردهای نوین در مهندسی و علوم پایه" است. هدف این کنفرانس گرد هم آوردن محققان، دانشگاهیان، متخصصان و دانشجویان از رشته‌ها و زمینه‌های مختلف مدیریت، حسابداری و علوم انسانی است تا آخرین یافته‌ها و بینش خود را در مورد نوآوری، رشد و توسعه در این حوزه‌ها به اشتراک بگذارند. این کنفرانس همچنین به دنبال تقویت همکاری بین رشته ای و شبکه سازی میان شرکت کنندگان از کشورها، فرهنگ ها و پیشینه های مختلف است.

این کنفرانس شامل سخنرانی های کلیدی، جلسات عمومی، بحث های پنل، جلسات موازی، کارگاه های آموزشی، ارائه پوستر و رویدادهای اجتماعی خواهد بود. این کنفرانس طیف گسترده ای از موضوعات مرتبط با نوآوری، رشد و توسعه در مدیریت، حسابداری و علوم انسانی را پوشش خواهد داد، مانند:

ایجاد بستری برای محققان، دانشگاهیان، پزشکان و دانشجویان برای به اشتراک گذاشتن آخرین یافته ها و بینش های خود در مورد نوآوری، رشد و توسعه در زمینه های مختلف مدیریت، حسابداری و علوم انسانی.

 تقویت همکاری بین رشته ای و ایجاد شبکه بین شرکت کنندگان از کشورها، فرهنگ ها و پیشینه های مختلف.

به نمایش گذاشتن بهترین شیوه ها و داستان های موفقیت نوآوری، رویکردهای نوین در مهندسی و علوم پایه از مناطق و بخش های مختلف.

شناسایی چالش ها و فرصت های فعلی برای رویکردهای نوین در مهندسی و علوم پایه در زمینه جهانی شدن، دیجیتالی شدن، پایداری و مسئولیت اجتماعی.

بررسی روندهای نوظهور و جهت گیری های آتی رویکردهای نوین در مهندسی و علوم پایه در پرتو پیشرفت های تکنولوژیکی، تغییرات محیطی و نیازهای اجتماعی.

ارتقای مهارت ها و شایستگی های شرکت کنندگان در به کارگیری روش ها، ابزارها و تکنیک های نوآورانه برای حل مشکلات و ایجاد ارزش در  مهندسی و علوم پایه.

تحریک تفکر انتقادی و تفکر خلاق در میان شرکت کنندگان در پرداختن به مسائل پیچیده و پویا در مهندسی و علوم پایه.

الهام بخشیدن به شرکت کنندگان برای تعالی و نوآوری در تلاش های علمی و حرفه ای خود در مهندسی و علوم پایه.

شناسایی و پاداش دادن به کمک ها و دستاوردهای برجسته شرکت کنندگان در زمینه رویکردهای نوین در مهندسی و علوم پایه.

تولید دانش و بینش جدید که می تواند نظریه و عمل رویکردهای نوین در مهندسی و علوم پایه را ارتقا دهد.

انتشار نتایج و نتایج کنفرانس برای مخاطبان گسترده تر از طریق نشریات، رسانه ها، شبکه های اجتماعی و غیره.

ایجاد مشارکت ها و همکاری های بلندمدت بین شرکت کنندگان، سازمان دهندگان، حامیان مالی، حامیان و ذینفعان کنفرانس.

ایجاد تأثیر مثبت بر جامعه و محیط زیست از طریق به کارگیری رویکردهای نوین در مهندسی و علوم پایه.

ارتقاء شهرت و دیده شدن مؤسسه (های) میزبان به عنوان رهبر و مبتکر در رویکردهای نوین در مهندسی و علوم پایه.

 ارائه یک تجربه به یاد ماندنی و لذت بخش برای شرکت کنندگان در طول کنفرانس.