See English Version

برنامه های کنفرانس

 

برخی از برنامه های کنفرانس عبارتند از:

سخنرانی های کلیدی: این کنفرانس از صاحب نظران و صاحب نظران صاحب نام در رویکردهای نوین در مهندسی و علوم پایه دعوت می کند تا در مورد موضوع اصلی و موضوعات فرعی کنفرانس سخنرانی کنند. سخنرانان اصلی می توانند بینش، تجربیات و دیدگاه های خود را در مورد مسائل و چالش های فعلی و آینده در این حوزه ها به اشتراک بگذارند. سخنرانی های کلیدی همچنین می تواند الهام بخش و انگیزه شرکت کنندگان برای تعالی و نوآوری در تلاش های علمی و حرفه ای خود باشد.

جلسات عمومی: در این کنفرانس جلسات عمومی را در مورد موضوعات یا موضوعات خاص مرتبط با مهندسی و علوم پایه سازماندهی کند. جلسات عمومی می‌تواند شامل بحث‌های میزگرد، مناظره، مصاحبه یا ارائه سخنرانان دعوت‌شده، ناظران یا اعضای میزگرد باشد. جلسات عمومی می‌تواند فرصتی برای شرکت‌کنندگان فراهم کند تا با سخنرانان، ناظران یا اعضای میزگرد تعامل داشته باشند و دیدگاه‌ها و نظرات خود را در مورد موضوعات یا موضوعات تبادل کنند.

جلسات موازی: کنفرانس جلسات موازی را برای شرکت کنندگان ترتیب دهد تا مقالات یا چکیده های پژوهشی خود را در مورد موضوعات یا موضوعات فرعی کنفرانس ارائه دهند. جلسات موازی را می توان با توجه به رشته ها یا رشته های مدیریت، حسابداری و علوم انسانی به مسیرها یا جریان های مختلفی تقسیم کرد. جلسات موازی می تواند به شرکت کنندگان اجازه دهد تا یافته ها و بینش های تحقیقاتی خود را به نمایش بگذارند و بازخورد و نظرات خود را از سایر شرکت کنندگان، صندلی های جلسه یا بحث کنندگان دریافت کنند.

کارگاه ها: این کنفرانس کارگاه هایی را برای شرکت کنندگان ارائه می دهد تا مهارت ها و شایستگی های خود را در به کارگیری روش ها، ابزارها و تکنیک های نوآورانه برای حل مشکلات و ایجاد ارزش در مدیریت، حسابداری و علوم انسانی افزایش دهند. این کارگاه‌ها  توسط مربیان، تسهیل‌گران یا مدرسان مجربی برگزار شود که می‌توانند شرکت‌کنندگان را از طریق تمرین‌های عملی، مطالعات موردی، شبیه‌سازی، بازی‌ها یا نمایش‌ها راهنمایی کنند. کارگاه ها همچنین شرکت کنندگان را قادر می سازند تا از یکدیگر بیاموزند و در کارهای یا پروژه های خاص با یکدیگر همکاری کنند.

ارائه پوستر: این کنفرانس  از شرکت کنندگان دعوت کند تا پوسترهای تحقیقاتی خود را در زمینه نوآوری، رشد و توسعه در مدیریت، حسابداری و علوم انسانی به نمایش بگذارند. ارائه پوستر می تواند در یک منطقه یا سالن مشخص برگزار شود که شرکت کنندگان بتوانند پوسترها را مشاهده کنند و با ارائه دهندگان پوستر تعامل داشته باشند. ارائه پوستر همچنین می تواند با مسابقه پوستر همراه باشد که در آن بهترین پوسترها می توانند توسط هیئت داوران انتخاب و جوایز اهدا شوند.

رویدادهای اجتماعی: در این کنفرانس رویدادهای اجتماعی را برای شرکت کنندگان سازماندهی میکند تا با یکدیگر ارتباط برقرار کنند و از جاذبه های فرهنگی برلین لذت ببرند. رویدادهای اجتماعی می تواند شامل پذیرایی، یک شام جشن، یک شب فرهنگی، یک گشت شهری، یا بازدید از مکان های تاریخی یا موزه ها باشد. رویدادهای اجتماعی همچنین می تواند به شرکت کنندگان کمک کند تا پس از یک روز پرمشغله از فعالیت های علمی، استراحت و تفریح کنند.