See English Version

گروه های هدف و مخاطبان کنفرانس

 

محققان و دانشگاهیان علاقه مند به رویکردهای نوین در مهندسی و علوم پایه که می‌توانند مقالات یا چکیده‌های پژوهشی خود را ارائه دهند، در سخنرانی‌های اصلی، جلسات عمومی، جلسات موازی و کارگاه‌های آموزشی شرکت کنند و از آخرین یافته‌ها و بینش‌های سایر محققان و کارشناسان در این حوزه‌ها بیاموزند.

پزشکان و متخصصانی که در رویکردهای نوین در مهندسی و علوم پایه دخیل هستند می توانند بهترین شیوه ها و داستان های موفقیت خود را به اشتراک بگذارند، در بحث های میزگرد، مناظره ها، مصاحبه ها یا ارائه ها شرکت کنند و با سایر شرکت کنندگان از مناطق و بخش های مختلف ارتباط برقرار کنند.

دانشجویانی که در رشته های مهندسی و علوم پایه مشغول به تحصیل یا دنبال کردن شغل هستند هم می توانند پوسترهای تحقیقاتی خود را به نمایش بگذارند، به مسابقه پوستر بپیوندند، در کارگاه ها شرکت کنند و مهارت ها و شایستگی های خود را در به کارگیری روش ها، ابزارها و تکنیک های نوآورانه برای حل مشکلات و ایجاد ارزش در این زمینه ها افزایش دهند.

سیاست گذاران و تصمیم گیرندگانی که مسئول رویکردهای نوین در مهندسی و علوم پایه هستند نیز به سخنرانی‌های اصلی، جلسات عمومی، بحث‌های میزگرد، مناظره‌ها، مصاحبه‌ها یا ارائه‌ها گوش دهند و در مورد مسائل و چالش‌های فعلی و آینده در این حوزه‌ها اطلاعاتی کسب کنند.

نمایندگان رسانه ها و روزنامه نگارانی که علاقه مند به پوشش رویکردهای نوین در مهندسی و علوم پایه هستند می‌توانند در مورد نتایج کنفرانس گزارش دهند، با سخنرانان اصلی، سخنرانان دعوت شده، ناظران، پانل‌ها یا شرکت‌کنندگان مصاحبه کنند و نتایج و تأثیرات کنفرانس را برای مخاطبان گسترده‌تری منتشر کنند.